Wat zijn is de top 5 van hotels in Thailand volgens jou?

3 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Rik
Offline
Lid geworden op: 26 jan. 2013
Wat zijn is de top 5 van hotels in Thailand volgens jou?

Volgens mij (ons)
Krung Thep : Rambuttri Village http://www.rambuttrivillage.com/index.html
Chiang mai : Royal Lana http://royallannahotel.co.th/
Chiang mai : Villa Oranje http://www.villaoranje.nl/
Koh Samet : Samed Grand View Resort http://www.koh-samet.org/koh-samed/S...d_View_Resort/
Koh Tao : Koh Tao Royal Resort http://www.sawadee.com/hotel/kohtao/taoroyal/
 

ruud (niet gecontroleerd)
Op thailand forums die ik er

Op thailand forums die ik er op na lees zie ik goede berichten over hotel villa oranje met name in pattaya. ik heb dit hotel vele jaren bezocht na mijn scheiding met een thaise kwam ik in september 2013 hier weer terug, wat bleek een kamermeisje vond mij leuk en ik haar maar ervaring leert dus rustig aan zeker omdat de nederlandse manager en eigenaar geen omgang dulde tussen personeel en gasten hier heb ik mij netjes aangehouden geen probleem dus na mijn thuiskomst heb ik haar dagelijks gebeld en verteld ik spreek namelijks goed thais dat ik in februari dit jaar terug zou komen en met de leiding een oplossing zou zoeken echter liep dit anders de toch ietwat eigengerijde cultuur deed haar besluiten om terug te keren naar haar huis en kinderen het grote probleem was dat meneer de manager van het hotel bezig was met een nieuwe werkvergunning en dan moet het voltallige personeel aanwezig zijn en mijn vriendin was er niet dus problemen allom dit is gelukkig voor de man in kwestie goed gekomen maar mijn vriendin mocht niet meer in het hotel komen en mijn kamer reservering werd opgezegd goed na diverse gesprekken met haar waarom zij de kont tegen de krib gooide. het volgende met haar stapte vier medewerkers op ze mochten geen engels praten of leren als meneer de eigenaar het zag zitten in je en daaraan niet meewerkte lag je eruit ze draaiden diensten van s,ochtends tot s,avonds tot de laatste gasten de bar verlieten en kregen hiervoor niet betaald ze mochten buiten de keuken eten en niet erin rijst was beschikbaar maar de bijgerechten moesten ze zelf kopen koffie thee water alles voor eigen rekening voor een lullige 8000 baht terwijl elke dag/avond de heren leiding zich vol met bier en dergelijke liet lopen waar ik mijn twijfels bij heb of dit betaald werd een manager die de andere dag nauwelijks aanspreekbaar was omdat hij thuis ook nog even doorging met zuipen terwijl die meisjes de andere dag weer liepen te werken en meneer om een uurtje of 11 eens binnen liep met een verlopen kop als u wilt kan ik mijn nare ervaringen met dit hotel nogmaals uiteen zetten maar onderdrukking van mensen door Nederlanders in verre oorden is volgens mij verleden tijd. villa oranje je thuis in thailand doe je best maar niet meer met mij. zelfs de fooien pot werd niet naar rato verdeeld helaas dit moet het wezen maar ik kan nog veel meer schrijven misschien een vervolg.

wimpie (niet gecontroleerd)
Zo heb ook ik mijn verhaal

Zo heb ook ik mijn verhaal over villa oranje.
Een manager die te veel drinkt en en grote leugennaar is.
elke klant is bijvoorbaat al een geboren leugenaar volgen de manager.
steelt uit de fooienpot van de meisjes.
wipt er op los met al het personeel terwijl hij al een dame thuis heeft zitten.
en vraagr dan zou jij voor mij kunnen liegen en zeggen dat ik bij jou thuis zit ???.
Nou dacht het even niet.
de manager heft een erg grote mond en zijn handjes zitten los ( TE LOS )
Een klant die chocolade meeneent uit Nederland ( 5 DOZEN ) geeft dit aan de manager en zegt geeft elk van hun een doosje chocolade.
Maar neemt vervolgens alles zelf mee naar huis.
Het stelen van klanten door de manager.
Bij de eindafrekening bivoorbeeld 1590 BATH is jou rekening je geeft 1600 BATH en dan de manager ik heb geen klein geld hoor.
Maar steekt vervolgens die 10 bath in zijn eigen zak en dat bij elke klant.
Ik noem dat stelen klaar.
De meisjes voor schut zetten waar iedereen bij zit ook zo leuk om te horen.
Tegen alle klanten je regels doorgeven van het hotel en erbij zeggen met je handen van de meisjes afblijven,
Maar er zelf wel overheen kruipen als manager.
het is gewoon een geboren leugenaar die manager.
En dan hebben we natuurlijk ook de eigenaar nog.
als ik het over die regels heb dat de manager over die meiden heen kruipt.
Dan krijg je te hore ik ga dat meteen regelen dat kan natuurlijk niet.
En vervolgens wordt er niets mee gedaan omdat een van die meiden familie is van zijn vriendin dan is meneer bang dat hij als hij die meid er uit werkt die moet gaan betalen.
Omdat moeders van haar anders over hem heen valt waarom ze der uit moest.
de manager mocht ook geen films meer gaan downloaden van internet omdat het toch al zo'n slechte verbinding is.
en meneer gaat gewoon door heft maling aan de eigenaar.
ik kan hier nog wel urennnnnnnnnnn over doorgaan met al die onzin.
Maar kort door de bocht de klant moet het altijd afleggen.
het is een goed hotel maar met de verkeerde mensen aan het stuur.
Ik ben er zo klaar mee ik zal nooit meer in de buurt komen van dit hotel.
Zo dat was mijn verhaaltje

Wordt ook misschien vervolgt.

Reactie toevoegen

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.